Argent Dawn
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

Argent Dawn
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (264)
 

قبل از جنگ علیه لیچ کینگ، آرجنت داون فرقه ای طرفدار عدالت بود که روی محافظت از آزراث علیه هر کسی که در تلاش نابودیش بود، تمرکز کرده بود؛
مانند لژیون سوزان و اسکورج.
اردوگاه های آرجنت داون را میتوان در سرزمین های طاعون زده شرقی و غربی یافت. همینطور در Tirisfal Glades.
بعد از نبرد برای کلیسای روشنایی (Lights Hope Chapel) تیریون فوردرینگ با ادغام کردن فرقه آرجنت داون و سیلور هند، فرقه آرجنت کروسید را به وجود آورد.
.
لیچ کینگ باید به خاطر کارهایی که کرده جواب پس دهد و نباید به او اجازه داد تا بیش از این در دنیای ما خرابی به بار آورد. برادران و خواهران من، امروز من به شما قولی میدهم. لیچ کینگ شکست خواهد خورد، میخواهم اتحادی را به وجود آورم. آرجنت داون و فرقه ی سیلور هند یکی خواهند شد. ما، جایی که بسیاری شکست خوردند، پیروز خواهیم شد. ما با آرتاس خواهیم جنگید و دیوار های آیس کراون  را تکه تکه خواهیم کرد. آرجنت کروسید سراغ تو می آید، آرتاس!
(تیریون فوردرینگ در کلیسای روشنایی)
آرجنت کروسید فرقه ای متشکل از جنگجویان مقدسی است که از ادغام فرقه سیلور هند و آرجنت داون زاده شده است. با رهبری پالادین، تیریون فوردرینگ، آرجنت کروسید نقش مهمی در شکست لیچ کینگ ایفا کرد. پس از حادثه شکافت، آنها بر آن شدند تا با همکاری Cenarion Circle، سرزمین های طاعون زده شرقی در شمال لردران را احیا کنند.
با حمله دوباره لژیون سوزان در بروکن شرز، آرجنت کروسید جوخه تهاجمی خود را برای جنگ به آنجا فرستاد. بسیاری از آنهایی که تیریون فوردرینگ را همراهی میکردند، کشته شدند و هیچ بازمانده ای نمانده است. قهرمان پالادین، بعد از مرگ تیریون، مقام لرداعظم (Highlord) را از آن خود میکند و تصمیم بر آن شد که فرقه سیلور هند جایگزین باشد، که این جایگاه آرجنت کروسید را زیر سوال می‌برد.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: