خاویوس
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

خاویوس
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (494)

 

او نخستین بار در کتاب نبرد باستانیان دیده شد ، از الف های شبانگاه و از طبقه پاکزادان بود . از همان زمان زاویوس با جادویی قدرتمند چشمانش را تغییر داده و قادر به دیدن ارواح و نیروهای جادویی و …. بود . زاویوس اولین کسی از آزراث بود که فریب سارگراس را خورد . پاکزادان درون قصر میزبان نخستین اعضای لژیون شدند.

و با افسونی انرژی چشمه جاودانگی را محصور کردند تا مردم عادی از آن استفاده نکنند هنگامیکه ملفاریون از طریق رویای زمردین به قصر رفت و تلاش کرد دروازه ورود لژیون به دنیای آزراث را ببندد و حصار چشمه را باز کند زاویوس با ویژگی خاص چشمانش روح وی را دید و درون کریستالی اسیر کرد. اما با کمک کراسوس ملفاریون آزاد شد. و در درگیری ای که بین او و زاویوس رخ داد زاویوس کشته شد. از آنجا که در زندگیش او خادم شیطان شده بود سارگراس رهایش نکرد بلکه او را تبدیل به اولین ساتیر (نیمی الف شب -نیمی بز) کرد و به زندگی باز گرداند اینبار زاویوس در رأس گروهی به تیرانده حمله کرد افرادش تیرانده را دزدیدند و به قصر آزشارا بردند. برادران استروم ریج دیوانه شدند . ایلیدن مستقیم به سراغ شیطان و به قصر رفت.

ملفاریون نبردش با زاویوس را همانجا ادامه داد و دوباره زاویوس را کشت و او را درون درختی زندانی کرد.

یکی از خدایان باستانی به زاویوس دست یافت و در طول ده هزار سال از درخت زاویوس برای رشد و نفوذ کابوس در رویای زمردین استفاده کرد زاویوس کابوس را گسترش داد و ملفاریون را درون رویای زمردین اسیر کرد ایسرا ، ملکه رویاها همه را بسیج کرد برای حمله به کابوس و نجات ملفاریون. آنها ملفاریون را نجات دادند اما ایسرا به جای او گرفتار شد با اینحال او مقاومت کرده و فاسد نشد.

تیرانده و ملفاریون بار دیگر با زاویوس مبارزه کردند آنها ارتباط زاویوس با منبع قدرت خدای باستانی را قطع کردند و او را کشتند و جسدش را از بین بردند. همه فکر میکردند این پایان کار خاویوس است .

ولی درآخرین حمله لژیون او را زنده یافتند. پس از مرگ واریان ، ملفاریون تصمیم گرفت کریستالی به نام اشک الون را به دلاران بدهد تا برای بستن پرتال مورد استفاده قرار گیرد اما زاویوس در نبرد نهایی ملفاریون را برای بار سوم زندانی کرد و اشک الون را فاسد کرد ایسرا با جانفشانی برای نجات ملفاریون شتافت اما زاویوس با همان اشک الون او را هم فاسد کرد و برای تسخیر معبد الون فرستاد تیرانده مجبور به کشتن سیما شد. الون ایسرا را پاک کرد و به نزد خود برد و از جسم ایسرا اشک الون تطهیر شده باقی ماند.

منبع: گروه کالیمدور



برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: