گلدرین
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

گلدرین
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (667)

 
 
گلدرین(Goldrinn) مشهور به لوگاش(Lo’Gosh)، یکی از چندین نگهبان باستانی ازراث می باشد. او به شکل یک گرگ سفید عظیم الجثه و مظهر درنده خویی، بی رحمی و اراده ای بی نظیر بود.

الون، الهه ی ماه گفت که از وحشی گر های او نا امید شده است. وحشی گری و خون خواری ناخواسته اش قلب شریفش را تحت تاثیر قرار داده بود. زمانی که ماه کامل بود و نور الون تاریکی را روشن می کرد، انگار چشمان او برای قضاوت بر روی گلدرین می افتاد. خشم او بخاطر سرزنش الون باعث شد تا گلدرین حتی خون خوار تر و سرکش تر از همیشه شود.
گلدرین در حال حاضر ده هزار سال عمر داشت که لژیون سوزان به ازراث حمله کرد. گرگ سفید قبل از کشته شدنش ،صد ها تن از شیاطین را قتل و عام کرد. به او گفته شده بود تا به کمک الف های شب در شهر الدر تالاس(یکی از شهر های الف های شب) برود تا بتوانند در مقابل حمله ی لژیون سوزان مقاومت کنند.
 
افسانه ی او بین الف ها، ترول ها، گابلین ها، تائورن ها و دورف ها(به سبک و تحریف آنان) در سرتاسر ازراث پخش شد. در هر یک از داستان ها، اشاره شده که اراده ی سرکش گلدرین به او اجازه می دهد تا از مرز های زندگی پس از مرگ عبور کند و به کمک مردمش بیاید.
 
درویید های پک، فرقه ای از درویید ها هستند که دنباله روی راه گلدرین شدند. آنها شکل گرگ به خود می گرفتند که از خشم گلدرین نشأت میگرفت و غیر قابل کنترل بود، بنابرین ملفاریون استفاده از آن را ممنوع کرد. در تلاشی برای کنترل آن، رالار فنگ فایر جوهره ی گلدرین را از طریق یکی از پنجه هایش با جادوی عصای الون ترکیب کرد و داس الون(Scythe of Elune) را ساخت.
نتیجه بطور وحشتناکی بر عکس شد، زیرا گلدرین الهه ی ماه را رد کرد و بجای کنترل حالت گرگ، آنها تبدیل به ورگن شدند و در نهایت عقل خود را بخاطر طبیعت پر آشوبش از دست دادند. درویید های دیگر به توافق رسیدند که ورگن ها را در خوابی ابدی در رویای زمردین قرار دهند.
 
روح گلدرین که در رویای زمردین به سر می برد، پادشاه انسان واریان رین را مورد مرحمت قرار داد و در آن ساکن شد. گلدرین نه تنها درنده خویی واریان، بلکه توانایی او در کنترل آن را نیز تحسین می کرد، چیزی که او هیچوقت نتوانست انجام دهد. اگرچه قلب پاک گلدرین تحت تاثیر خونریزی و انتقام قرار داشت اما بنظر می رسد که با انتخاب واریان آخرین اقدامش را برای جلب نظر الون انجام داد.
در دوران فروپاشی (cataclysm)، چکش گرگ و میش(twilight's hammer)  تلاش کرند تا Lycanthoth را جایگزین گلدرین کنند. این تلاش آنها با شکست مواجه و منجر به احیا شدن گلدرین شد. بعد از احیا او به مدافعان هایجال ملحق شد تا به آنان برای دفاع از حملات چکش گرگ و میش کمک کند.
 
گلدرین واریان رین را بخاطر درنده خوییش انتخاب کرد. او همچنین واریان را بخاطر تواناییش در کنترل خشم برای نگه داشتن باور هایش و محافظت از مردمش بر گزید. بعد از مرگ وارین در نبرد بروکن شور، روح گلدرین به مون گلید بازگشت. زمانی که او در رویای زمردین خوابیده بود، لژیون سوزان تلاش بر فاسد کردن بدن فیزیکی او کرد اما توسط درویید هایی که توسط آویانا فرستاده شده بود، متوقف شدند. در حمله ی مجدد به بروکن شور، گلدرین در کنار درویید ها می جنگید و با پیت لرد Xargraxach نیز روبرو شد.
 
منبع: گروه کالیمدور


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: