Maraad
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

Maraad
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (280)

 

ویندیکیتور( پالادین های  درنای) ماراد یک درانای پالادین بود. او در جنگ های بیشماری برای نجات مردمش علیه دشمنان اهریمنیشان جنگید. زمانی که درانای ها در درانور توسط اورک ها مورد حمله قرار گرفتند، عطش او برای انتقام باعث ناکام ماندن وی در محافظت از مردمش شد و به همین دلیل از آن روز تا به حال دچار عذاب وجدان شده بود. بعد از آنکه درانای ها به بدبختی از تلاش اورک ها برای نابود کردن نسل آنها نجات پیدا کردند، ماراد آنها را در سفرشان به آزراث همراهی کرد. سپس ماراد تبدیل به یک جنگجوی مزدور شد. خواهرش، مادر گارونا نیمه اورک بود و ماراد به دنبال خواهر زاده اش میگشت. بعد از پیروزی در نورثرند، ماراد شروع به آموزش دیگر نژاد های الیانس در روش های استفاده از نور (Light) کرد. گذشته ی پر فراز و نشیب او باعث شده بود که حتی مدیتیشن نیز باعث آرامش او نشود. به همین خاطر تصمیم به جنگیدن گرفت. ماراد نقش بسیار مهمی در ترغیب واریان  برای جنگ علیه هورد آهنین (Iron Horde) داشت. او به خاطر گذشته ی تلخش، قصد داشت با جلوگیری از وقوع اتفاقات گذشته در درانور، به رستگاری برسد.
بالاخره، او در اولین جنگ برای شاتراث در حالی که داشت با آخرین ذرات قدرتش از ایرل محافظت میکرد، به دست بلک هند کشته شد.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: