Malygos
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

Malygos
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (373)

 

مالیگوس، رهبر دسته اژدهایان آبی و یکی از باستانی ترین موجودات ساکن آزراث بود. نورگانون، تایتان ساحر، بخشی از قدرت عظیمش را به مالیگوس اعطا کرد، از آن پس، مالیگوس به عنوان سیمای جادو شناخته شد، نگهبان جادوی آرکین و تمام اسرارش.
در طی نبرد باستانیان، نلثاریون از اهریمن روان علیه دسته اژدهایان آبی استفاده کرد، همه ی آنها را به قتل رساند و مالیگوس را به شدت زخمی کرد. اثرات ناشی از اهریمن روان آنقدر شدید بود که مالیگوس را ناقص العقل کرد. او اژدهایی با بال های کوچک بود، بدنش از سنگ لاجورد خالص پوشیده شده بود، بدنش با رنگ آبی که ناگهان به نقره ای تغییر میافت میدرخشید. اژدهایان دوزخی که توسط همسر سابق کالکگوس از درانور به نکسوس اورده شده بودند شروع به جذب جادوهای نکسوس و حمله به اژدهایان آبی کردند، در این میان مالیگوس بیدار شد و همراه با جنونش اکثر اژدهایان دوزخی به همراه قدرتشان را جذب کرد. این واقعه به مالیگوس کمک کرد تا عقلانیت خود را بدست اورد و وظیفه اش را به عنوان سیمای جادو از نو آغاز کند. 


مالیگوس تعداد زیادی از جادوگران را به وضوح می دید که در سراسر آزراث با بی پروایی در حال استفاده از جادوی آرکین بودند و نگران بود که انها همانند پاکزادان بار دیگر لژیون سوزان را احضار کنند(آخرین خاطراتی که به یاد می آورد) بنابرین او به تمام جادوگران بخصوص کیرین_تور از دالاران اعلام جنگ کرد.

دالاران به سمت نورثرند حرکت کرد تا پایگاهی جنگی علیه لیچ کینگ و مالیگوس باشد. الکسترازا به قولش با رونین عمل کرد و برای حفاظت از فنا پذیران به پا خواست و در مقابل مالیگوس ایستاد؛ تعدادی از جادوگران به مالیگوس پیوستند و مالیگوس انها را تبدیل به میج هانتر(Mage Hunter) کرد مالیگوس برنامه داشت تمام قدرت های جادویی را از طریق آرکانومیکان که در زیر زمین قرار داشت به نورثرند و نکسوس هدایت کند. اینکار عواقب خطرناک و مرگباری را در پی داشت.

پوسته زمین متلاشی شد و شکاف های ناپایداری در قلمرو جادویی به وجود آمد. مالیگوس باید متوقف می شد و دیگر دسته های پروازی تصمیم گرفتند تا به اژدهایان قرمز بپیوندند و بافنده زندگی شخصآ تصمیم گرفت که مالیگوس را که به تازگی از جنونش رهایی پیدا کرده بود را نابود کند. گروه پروازی الکسترازا به جادوگران کیرین تور و دیگر گروه های پروازی پیوستند تا مالیگوس را سرنگون کنند. آنها در Eye of Eternity با مالیگوس روبرو شدند و مالیگوس توسط الکسترازا از پا در امد. با اخرین نفس به خواهرش گفت ببین که فناپذیران چگونه همه چیز را از بین می برند. قلب جادو از بدنش توسط الکسترازا در اورده، و به کوریالستراز داده شد. پس از مرگ او، کالکگوس رهبری اژدهایان آبی را بر عهده گرفت.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: