Ysera
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

Ysera
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (366)

 

به الف های شبی که امیدشان را باخته اند، دگر باره قدرت رؤیا دیدن ارزانی می دارم. قدرت رؤیا دیدن، خیال بافتن، چه که نهایت امید بازسازی، امید بهبود و رشد در آن است…. و به آنانی که مسیر یگانه ی مختص من- و همنوعانم- را پیش بگیرند، به او و دیگر درویدها راهی برای ورود به رؤیای زمردین اعطا می کنم که در آن، حتی در ژرف ترین خوابشان هم می توانند دنیا را بپیمایند، از آن بیاموزند و از قدرتش بهره ببرند… تا بدین سان کالیمدور را به صحت و سلامت در اعصار آتی به پیش برانند.» تبرک ایسرا بر نوردراسیل در پایان نبرد باستان و انشقاق عظیم آزراث
ایسرا، سیمای سابق اژدهایان سبز، وظیفه ی محافظت از رویای زمردین را داشت، و همچنین ازراث را داشت. او دایه ی نیمه خدا، سناریوس نیز بود. تا قبل از وقایع کاتاکلیسم، ایسرا در رویای زمردین مانده بود تا با کابوس زمردین که در حال فاسد کردن فرزندانش بود، مبارزه کند. در گذشته با نام ایسرای رویابین شناخته میشد، سپس از خوابش در رویای زمردین بیدار شد، اما چندان قادر به بیان فرق بین رویا و واقعیت نبود. ایسرا به نگهبانان هایجال کمک کرد تا قبیله ی Twilights Hammer و افراد راگناروس را که به کوه هایجال حمله کرده بودند شکست دهند. او و دیگر سیمایان بیشتر قدرتشان را صرف شکست دادن برادر دیوانه شان مرگبال در آخرین ایستادگیش کردند. او تمام کسانی را که به طبیعت اهمیت میدادند، راهنمایی میکرد، همچنین به عنوان یک مربی برای دروید های ازراث.
در آخر ایسرا توسط خاویوس (با استفاده از اشک الون) فاسد شد و توسط تیرانده ویسپرویند و حلقه ی سناریوس به قتل رسید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: