Alextrasza
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

Alextrasza
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (337)

 

الکستارازا، بافنده زندگی، سیمای سابق زندگی و رهبر اژدهایان سرخ، و نگهبان تمام زندگی در دنیای ازراثاست. او و دیگر سیمایان آینده توانستند گالاکروند پدر اژدهایان را شکست دهند و خطری جدی که دنیای آنها را تهدید میکرد را از بین ببرند. انوتار، یکی از تایتان های پانتئون به او قدرت بافندگی زندگی را داد. او یکی از پنج اژدهای کبیر منتخب تایتان هاست که بخشی از قدرت عظیم پانتئون به آنها داده شد تا علاوه بر رهبری دسته ی اژدهایشان، از ساکنین ازراث نیز محافظت کنند. تایتان ها به خاطر عقل، همت و دلسوزی بی اندازه او برای دیگر موجودات او را ملکه تمامی اژدهایان میخواندند. در نبرد باستانیاین او به همراه دیگر سیمایان در مقابل لژیون قرار گرفت. بعد از اینکه ایلیدن سه بطری از چشمه جاودانگی را در دریاچه مونت هایجال خالی کرد، او و دیگر سیمایان تصمیم گرفتند تا از چشمه ی جدید برای بهبود آسیب های جنگی استفاده کنند.
بعد بدست آوردن اهریمن روان، زولوهد آن را به نکرو اسکال کراشر داد. الکسترازا از فاصله ای بسیار دور شکسته شدن جادو های محافظ بر روی اهریمن روان را احساس کرد و بلا فاصله به سمت آن حرکت کرد. او فکر نمی کرد که اورک هاموفق به استفاده از آن شوند اما نکروس با رویا هایی که مرگبال به او نشان می داد موفق به کشف راز های اهریمن روان شده بود، بنابرین او به دام مرگبال افتاد و به اسارت اورک ها در امد.
درحالی که از تماشای ساکنین ازراث خسته شده بود اژدهای ملکه برای متحد کردن دسته های اژدهایان علیه دسته اژدهایان آبی و رهبر دیوانه شان مالیگوس اقدام کرد، تا پس از آن با تهدیدی به نام لیچ کینگ روبرو شود.
با قیام مرگبال در کاتالیسم، الکسترازا نقش بسیار موثری در محافظت از ازراث علیه سیمای مرگ داشت. او با کمک دیگر سیمایان و شمن اورک، ترال که حامل اهریمن روان بود، با کمک قهرمانان ازراث که با تلاش های خود، زره نفوذ ناپذیر مرگبال را از بدن او جدا کردند. قدرت عظیم اهریمن روان باعث شد که مرگبال در مِیل اِسترام سقوط کند. الکسترازا، و دیگر سیمایان، تمام تلاششان را برای متوقف کردن مرگبال برای همیشه کردند اما در حین این کار بسیاری از قدرتشان را از دست دادند.
او حالا میراثش را به فانیان دنیا واگذار کرده است.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: